Helgen+dagen

Drog till lund i fredags i alla fall, blev ingen läkare. Och tur det, för halsontet är helt borta! WOHO!
Helgen har gått ut på god mat, film, nintendo och chips. Och lite choklad.

Fredag: han äter kebabtallrik och jag äter bakad potatis. Vitlökssåsen var en besvikelse. Sås ska vara sås, inte INTE smaka majonäs! Tror vi såg fucking åmål denna kväll också. Haha, den är awesome.
Kollade även på planet terror och fick mig en funderare. VARFÖR har jag inte sett den innan? Jag har den på dvd. Men har inte sett den. Mycket dåligt av mig. Mycket dåligt.

Lördag: Pyttipanna och besök på öb. Köpte jägarsockor som jag glott på i 100 år, men efter Carros recension så slog jag äntligen till. Fick även köpa tamponger. JÄTTEROLIGT att få mens under helgen! Ska aldrig någonsin glömma ta p-piller 3 dagar i rad igen. Så inte värt det. Så mina inköp blev alltså tamponger, strumpor och ett plopp. Och Johannes köpte massa mat. Och chips. Mina dög tydligen inte, haha!
Vi ser scary movie 2 på tv och äter chips med dippa. Ganska awesome indeed. Såg säkert fler filmer, men minns inte, haha! Mitt nintendoberoende har börjat.

Söndag: vi chansade på ett nytt ställe, och han åt kycklingspett med pommes och jag åt kycklingtallrik med pommes. Och ja, jag är medveten om att kyckling inte är vegetariskt.
Pommesen var awesome och vitlökssåsen helt okej. Vi såg sabrina tonårshäxan, fast serien. Hittade aldrig filmerna.
Scream 2 på tv, och jag blir helt hysterisk i eftertexterna för en massa saker. Delvis för att jag hade rätt när jag sa att det var Jamie Kennedy som spelade Randy. Och att Tori Spelling både var med i scream 2 OCH scary movie 2! Och en massa annat. Ska inte analysera allting igen, haha.
Såg även 3an när vi ändå var igång.
Åt upp chipsen och ploppet och spelade ÄNNU mer nintendo! Det var så fint.

Måndag: vaknade tidigt för att åka hem, och Johannes skulle till sjukhuset. Har en mycket fin och ihållande huvudvärk.
Åker ner till jupitergatan för att byta till 171an mot malmö där. En buss åker förbi och stänker ner halva mig i slask. SKITNICE! Stod inte ens nära gatan liksom. Fint.
Bussen kommer och jag åker till värnhem och hoppar av för att byta buss till 7an som ska ta mig hem. När jag köar för att komma in på bussen, så tittar jag in på 171an som inte åkt än, och ser mitt ex längst bak. Jätteroligt. Heh. Han är sjukt tråkig kan tilläggas, haha!
Åker hem och tar ut Fritte, in igen och äter frukost osv. Inte jättespännande dag.

MEN! Jag fick äntligen åka pulka! Tack Johan.

Dagen: ska städa, beställa en bok och laga mat. Känner mig sjukt vuxen ibland. Jobbigt.

Men först måste jag äta något. Är jättehungrig.

Fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0