Folkis, uppföljaren

Gruppmöte nu 11. Blir sen. Skitbra, verkligen. Bussen går 41. Tänkte skylla på snön, så enkelt är det. Känner mig lika trött idag som jag gjorde igår, den där skoltrötta känslan, som om man inte hade sovit på 5 år ungefär. Så känns det.
Men what to do. Måste dit ju. Vi ska visst kartlägga oss själva idag. Styrkor och svagheter och sånt. Jag vet precis vad jag ska skriva/säga på svaghet. Klarar-inte-av-att-jobba-i-grupp.
Haha. Det är ju sant liksom. Jag hatar att jobba i grupp, hatade grupparbetena i skolan också. Och nu måste jag sitta i en jäkla grupp igen. Tydligen en gång i veckan dessutom. WAAAAAAAJ?!

Do not want.
Aja.

Fred ut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej:9ahahha

har du tipt på fler mördare ja kan skriva om??:)

2010-01-21 @ 15:54:16
URL: http://psychedelique.blogg.se/
Postat av: Jåi

Åh, jag har en hel del ska du veta, haha! :D

2010-01-21 @ 17:30:15
URL: http://knallspik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0