Folkis, here I come

Bussen 11.01. Egentligen 10.51. Men det skiter jag i. Hellre en minut försenad än 10 minuter tidig.
Jag har grov ångest just nu. Samma typ av ångest som jag alltid hade varje morgon innan skolan. Den typ av ångest som gjorde att jag vägrade stiga upp, fortsatte att sova eller låtsades gå till skolan. Sista tiden i skolan var bara kuratorsamtal och filmkunskap. Egentligen skulle jag ha ett "halvt" schema, men filmen var det enda som intresserade mig. Sen blev jag skickad till vårdcentralen och därifrån remitterad till psykiatri. Där jag får höra en massa jävla skit. Och sen rann även det ut i sanden. Som allt annat i mitt liv.

Men jag måste dit idag. OCH imorgon, för imorgon är det minsann gruppmöte, och då ska vi kartlägga oss själva och skit och mög. Ska vara brutalärlig och skriva att min ena svaghet är att jag hatar människor/främlingar och arbeta i grupp. Då kanske hon fattar.
Inget om min coach, men ibland känns det som att hon behandlar mig som en långsam 15åring. Jag fyller snart 21, och efterbliven är jag inte. Så det så.

Nu går bussen om 10 minuter, så nu hinner, och orkar jag inte skriva mer.

Fred ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0