En bild säger mer än tusen ord

Orkar inte skriva en massa meningslöst dravel idag, så det får bli bilder!
Det tycker alla om.



Var på prylmarknaden för någon vecka sedan med päronen och Mikaela. Köpte snitsiga fransar för 25 spänn.



Köpte söta burkar för 10 spänn stycket på coop. I den rosa är den en sån puderpuff+puder och i den gröna är det ögonskugga, läppglans och nagellack. Rosa. Haha, köpte de för burkarnas skull.



Min vovve är mycket filosofisk. Eh.



Mina bebisar är nyfikna på varandra.



Såhär snygg kan jag vara ibland.



Operation 'öron' har inletts!



JUMJUM VAR PÅ TEEEEVEEEE!



Sjukt fint med blekfeta ben.


Pallar inte mer nu. Gör kanske ÄNNU ETT INLÄGG SENARE!!! MOWHAHAHAHAHAHAHAHA!
Mycket spännande. Indeed.

Ses snart igen mina små kycklingar.

Kommentarer
Postat av: Neha

Söt hund:D

2010-01-14 @ 23:11:50
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Linda

Han med smoothiesarna var så söt! Jag blev lika besviken som han när Anna tog bort dem från kylen. Tror jag. Smoothies är sjukt gott.

2010-01-15 @ 19:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0