Decampitated

Idag är det måndag. Jag har fixat Joakims playstation2. Och singstarmikrofoner.
Johan skulle fixa skivor. Och jag ska kanske få låna massa av  Lina också! Underbart.
I eftermiddag/ikväll ska vi till stanstorp utanför höör till någon stuga. Där blir det alkohol, mat, umgås och karaoke. Sjukt nice!

Ska strax göra mig iordning och städa upp lite. Senare blir det systemet. Ska skaffa kir.
Och mellan 17-18 kommer André till malmö och då ska jag följa med honom till Granne för han ska tatuera sig.
Blir nog fint.

Så antingen tar jag bussen från mig vid 19, eller så kör Granne oss upp när han har gaddat färdigt.
Det löser sig.

Och denna gången ska jag ta fler än 4 bilder!

Fred ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0