Decampitated- uppföljaren

Det var ganska awesome i Johans stuga. Vi var 7 personer allt som allt, jag, Saga, Johan, Mimmi, Gustav, Erik och Tobias.
Det blev inget singstar, hur fan skulle jag veta att man behövde någon jävla dosa till mikrofonerna?! Har ffs aldrig ägt en konsoll. De få gånger jag har spelat tv-spel har det skett hos någon annan.
Men vi överlevde. Jag, Tobias, Saga och Mimmi spelade Sagas sanning eller konsekvenskort. Fick dricka en shot gjord på.. Filmjölk, någon alkohol och lite sockerdricka. Var som tur var godare än det låter.

Mimmi fick även i uppgift att göra sugmärke på mig. Valde armvecket, hatar sugmärken. FY FARAO VAD ONT DET GJORDE! Bah.

Senare fick jag ett "bitchfit", haha! Var skitsur för att alla gick ut och lämnade mig och Saga därinne. Kul för oss att bara sitta och lyssna på hur roligt de andra har utan oss liksom?
"Varför gick inte ni också ut?"
Kanske för att det var skitkallt?

Men det löste sig. Var en lyckad kväll överlag och jag slänger väl upp bilderna imorgon.

Fred ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0