Dagens middag

Tacos! Så jävla underbart.
Köttfärs till grabbarna grus (varav bara Jimmy sa tack...) och sojafärs till mig. Helt sjukt gott var det!
De kan sitta med sin nedmalda gris. Jag slipper dela med mig i alla fall. Mowhahaha!
Ska lätt äta rester till lunch imorgon.

Sojafärsen var dessutom 100 ggr enklare att tillaga. Deras färs tog typ, 5 år innan den var genomstekt, medans min mest skulle värmas upp liksom. HAH. Suckers.

Nu är det snart dags för efterrätt; marängtårta med marabou.
Almondys tårtor är seriöst bäst när det gäller.. Ja, tårtor. Tror allihopa är glutenfria (stooort + i min värld) och de är goda. Åtminstone de jag har ätit. Vilka är typ.. Dajmtårta, snickerstårta och dajmtårta med apelsin.
Men nu är det ett nytt tillskott!

Haha, låter som värsta tårtfanatikern. Det är jag inte. Det är jättelängesen jag åt tårta.

Fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0