Bodoni

Igår var jag på bodoni med Saga.
Först kör bussen för tidigt, så jag och Mikaela (som skulle hem) står och huttrar vid hållplatsen. Out of nowhere kommer en man och frågar om vi ska till stan och säger att vi kan åka med honom.
Liksom.. Wut?!

Mannen visade sig vara taxichaffis, men behövde vi betala? Icke! Sjukt nice.
Han skulle bara hämta upp sin dotter vid caroli också, om det var okej? EH, ja?

Skjutsar Mikaela ner till södervärn och sedan kör han mig hela vägen till bodoni! Jag kände mig så jävla häftig, särskilt eftersom jag inte ens behövde betala!

In på bodoni, hittar Saga, typ.. Chillar, hon kissar, vi röker och sen ser vi något band som jag inte minns vet de heter. Men de var helt okej i alla fall.

Vid det här laget har vi även stött på snekäft som jag träffade första gången under malmöfestivalen 07. Han envisades med att han liknade Leonardo DiCaprio, vilket jag fortfarande inte är sen att påpeka, höhö.

Tar en öl och hänger lite till, sedan känner jag att jag vill åka hem. Saga rådissar mig och vägrar följa med till garderoben för att hämta mig jacka, och detta för att jag inte vill stanna ute tills bussarna börjar gå igen? Det är trots allt en onsdag, haha. Jäkla Saga.

Men imorgon så ska jag prata med min coach på folkis om frågor osv till olika folkhögskolor. Jag är riktigt dålig på att prata i telefon med folk jag inte känner. Ofta folk jag känner också faktiskt. Det är typ bara Carro i hela världen som jag pratar i telefon med "bara för att".

Sen ska jag in till stan och träffa Saga, hoppas att en sjuuuuukt fin kappa har kommit på rea och förhoppningsvis inviga operation "öron". Hihi.

Känner att jag måste till lund snart igen. Det känns lite som om det var evigheter sen sist.
Vill träffa Carros nya bebisar (som jag fortfarande är jätteavis på att hon har fått!!!), samt besöka Johannes och ge honom hans julklapp. Och beställa bakpotatis, mowhahahahhahaha!
Med vitlökssås igen. Och allt annat bisarrt man kunde beställa.
Älskar att kunna beställa hem mat med utkörning. Min lata sida (som är ungefär 80% av hela mig, hahahaha) blir så glad då.

Men nu.. Öh.. Äta något tror jag. Börjar bli hungrig. Ska man orka koka sig ett ägg?

MÄÄBI!!!!!!

Fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0