Uppgrading

Carrokatt tipsade om ett erbjudande bredbandsbolaget har. Det verkar asnice, 349 i månaden (allt som allt), och man "får" en laptop och mobilt bredband.
Är det sådant man kallar must have?

Vore så nice att ha en egen dator. Som dessutom är portabel.
Är trött på denna stationära. Visst, den är nice på vissa plan, men oftast är den bara dryg.
Byter jag ut datorn mot en bärbar, så kan jag dessutom montera ner skrivbordet snart också. Det hade varit bra.
Få mer plats.

Jag har numera introducerat världens fulaste outfit!
Den består av ankellånga leggings och över det har man mjukisbyxor i haremmodell. SKITSNYGGT, lovar.

Nu ska jag snart se sex and the city och därefter top model.
Ibland får man faktiskt vara lite fjollig och bögig.
Jag kompenserar det med min fruktansvärda smak av kläder.
Så det är lugnt.

Fred ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0