Smack my bitch up!

Gårdagen: bored to death, tills jag häller i mig ett par supar och drar ner till nobeltorget för att gå på party. Möts av Teo som friar och Teos mamma som kramar mig och kallar mig älskling. Jag har saknat henne. Hon är underbar.
Teodor snor sin mors vin, och vi sitter och lyssnar på megahög musik, äter turkisk mat och chillar.
Och en turkilurkman kallade mig Joyo och försökte få mig att dansa.
JAG?! DANSA?! Nöööööööj. No way José.

Snart kommer kvällens kommentar.
Snubbe: Teo, har du sett toalettmattan?
Teodor: Hon gick för längesen!

Jag har sjukt smarta vänner. Faktiskt.
Vi drar ut, går till debaser och jag fick en släkting, en s.k "brother from another mother" i kön, men vi kommer inte in eftersom ett par personer i sällskapet inte är 20 än.
Hepp. Drar vidare till deep, där inträdet kostar 100 jävla riksdaler?! Jävla lurendrejeri.
Jaha, då drar vi vidare till bodoni, som stänger om en halvtimme. Skippar det. Möter en vän.
Han bjuder mig på inträdet till kb och en cider, och jag mobbar hela jävla packet därinne. Det är liksom trendiga människor eller, nästan ännu värre, ROCKTRENDIGA MÄNNISKOR! BAH, humbug!

Drar till bussen, för att ha missat sista med 8 minuter. Kul. Får tag i granne som är fin nog att hämta upp mig.
Sen har jag sovit ungefär tre timmar, tvingat upp mig för att åka iväg och köpa glutenfria morotsbullar och sen äta.
Sedan panta flaskor med mamma, handla och åka till ikea. Där jag var syndig och åt icke-glutenfri pizza. Men den är ju så jävla värd det. BAH!

Har varit hurtig och skrivit ner måtten på en soffa och några andra möbler. Känns bra.
Har även tittat på glas och tallrikar. Börjar jag bli vuxen måntro?
Hoppas inte.

Fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0