Punk & dis-fucking-orderly baby!

Nu är det spikat! Kvällen den första april far jag och Saga iväg till Berlin för att besöka punk & disorderly där bästa cockney rejects spelar! Hem åker vi kvällen den femte april, och festivalen varar mellan den andra och fjärde, så vi kommer ha en dag for fun liksom.
Så jävla awesome, har velat åka till Berlin sedan jag var mörk och svår 14 år! Woho!

Jag tror inte riktigt någon kan förstå awesomeheten i att se cockney rejects. Det är ungefär lika kult som att se sex pistols (been there, done that- sommaren 08), bara det att cockney rejects faktiskt är bättre än pistolerna.
Så mycket bättre. GAH!

Buzzcocks ska också spela! Det är lite grymhetsfaktor även där, men inte lika mycket.



Och för er som inte vet vem vare sig cockney rejects eller buzzcocks är;




Min personliga favorit.




En låt jag tror de allra flesta har hört, om inte i scrubs så säkert någon annanstans.



Klipp från scrubs. Nevermind the icke-engelska språket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0