Plåster och äcklig mat

Nu har man hunnit med både det ena och det andra.
Senaste idag har varit att åka till fyndbörsen som var stängd, mycket lyckat.
Sedan har vi köpt mat. Jag tänkte prova något nytt och tog en "grilled ceasar salad" eller vad den hette på bk. Det såg gott ut. Det var det inte. Bestod av 4 körsbärstomater, lite ruccola och resten isbergs- och rosésallad. Och en pytteliten bit kyckling som smakade röv. Usch.
Och min kära bror som åt kinamat hade JÄTTEMYCKET mat som han verkligen tvingade i sig för att jag absolut inte skulle få lite. Han nästan attackerade mig med sin gaffel när jag försökte sno lite ris.
Vadå snål liksom? Skrek gjorde han också.

Kan tilläggas att han är 17 år. Det märks inte.

Nu kollar jag preliminära bussar till lund, väntar bara på att fröken Carl-Johan ska svara på sms eller msn. Sen blir det åka av! Så att säga.
Ehehe.

Fred ut!

Kommentarer
Postat av: juj

Salladerna är sådana på både mcdonalds och bk.. sjukt dåligt. och inte nog med det, så mitt i allt är där en jävla skitstor bit hyvlad morot också. vadfan är det om? haha!



fast för två år sen hade de en jäääääättegod grekisk sallad på donkan. den var så extremt god! lätt värt 60 spänn eller vad den kostade. plus att man fick bröd till.

2010-03-01 @ 16:11:33
Postat av: Jåi

Jag minns den salladen. Åt den aldrig, men jag minns den. Brödet kvittar, då jag är glutenallergiker, men det är fan inte klokt att kvaliteten dalar järnet numera, skräpmat eller inte.

2010-03-04 @ 19:57:01
URL: http://knallspik.blogg.se/
Postat av: Niclasiris

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-03-21 @ 15:14:43
URL: http://niclasiris.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0