Oldies, mens och skenpreggo

Carro kom på att hon och jag nog är skrengravida. Resultat av trenden, haha.
SEX stycken är på smällen i min närhet. Eller, typ i min närhet.
Två av dem är gifta, varav en är lika gammal som mig, och han är.. Mystiskt gammal.
En misstänks ha hittat på, för att verka cool eller något. Hon är dessutom 16 år.
En gick i min klass sedan förskolan.
En är en av mina bästa vänner, blev en chock först, sen nu.. Har jag väl försonats med tanken. Tvingar att få känna på magen hela tiden.
Och en är mammas arbetskamrats dotter, som skulle fått idag. Herregud.

Folk skaffar partners, flyttar ihop, gifter sig, skaffar barn.. Och jag då?
NÄ, MEN INGEN PRESS ALLTSÅ!
Haha.

Mina fisar piper gällt. Jag överväger att skälla ut dem, ska de komma ur mitt rövhål får de ju för fan ta sig i kragen och braka lite.
Tror jag måste mensbajsa snart igen.
Har typ, dött av mensvärk idag. Gör fan ont ända ner i fissingen emellanåt.

Men nu, mina damer unt herren, så ska jag bjuda på en bild från när jag var 13-14 år och var skithård, samt en musikvideo som kan liknas vid en naturkatastrof; det går inte att titta bort!


Envisades med att kallas Joyo då. Begriper verkligen inte varför.
Detta var dessutom innan plattångens tid. Vilket syns.
Måste vara 13, för jag har fortfarande kopparrött underhår. Var så stolt när mamma lät mig färga underhåret.
FÄRGA liksom.



Låten of doom! Det GICK bara inte att titta bort när dessa rumänska systrar skakade rumpan i minimala silverhotpants!
Herregud säger jag bara.

Fred ut!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej :) bra och intressant blogg du har, tänka om vi skulle börja följa varandra på bloglovin? en mer läsare i veckan skadar inte ;) hihi.kramkram

2010-02-19 @ 08:56:22
URL: http://polsssson.blogg.se/
Postat av: Linda

HERREJESUS. Jag trodde verkligen inte att det skulle vara en så hemsk sång/video. Snälla någon stoppa dem!



(jag vill också ha silverhotpants T____T)

2010-02-20 @ 03:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0