Nattblogg

Idag (igår) så hjälpte Saga mig med att ta bilder på diverse skor/smycket etc jag har hemma att sälja. Vissa grejer känns skitjobbiga att göra sig av med, såsom mina brandula martens. Får ta mig en funderande gällande dem.
Så nu har jag slängt ut en del på tradera, och mer ska det bli. Jag vill ha pengar. Som jag kan spara och göra roliga saker för.

Igår (den 1a) köpte vi tågbiljetter till och från berlin, samt bokade vandrarhem. Nu är det bara själva festivalbiljetten kvar! Tågbiljetterna hämtade vi f.ö ut idag (igår), fett nice.

Och idag (igår) bestämdes även att vi far upp till sthlm i april! Också på spelning!
April blir nog en bra månad.

Idag-idag, (idag den 3e) ska jag till lund och hoppas på det bästa. De måste helt enkelt finnas kvar! 2 par kan väl ändå inte försvinna på bara en kvart?
Hm. Nah. Tvivelaktigt.

Min hals är sjukligt torr! Är det någon som vet varför? Dricker vatten hela tiden. Alltså, verkligen hela tiden, med max 5 minuters marginal. Fin natt detta kommer bli då.
Verkligen snustorrt. Herregud.

Avslutar detta inlägg med den första mustasch-bilden jag tog på min käre vän Carl-Johan:



Ingen skitbra bild, mobilkameror är sååå ute. Men det är ändå allas vår Carro.

Kommentarer
Postat av: Viola, Killer Colours

SV: Tyvärr har alla ställen jag tidigare hittat Rimmel på runt mellandagarna sålt ut produkterna till hutlösa priser och sedan försvunnit helt, något måste ju ha gått på tok för dem!

2010-02-05 @ 15:36:52
URL: http://killercolours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0