Läran

Man ska inte tro för en sekund att man betyder något. Det är djungelns lag, och folk skiter totalt i en om det inte gynnar dem själva.
Så jävla mycket falskhet och lögner. Så mycket skit.

Fattar inte hur jag kunde tro att mina s.k vänner faktiskt skulle bry sig igår. 2 stycken pratade med mig, svarade när jag skrev. Och det uppskattas sjukt hårt.
Men vart fan var de som påstod sig vara ens nära vänner, som skulle finnas där? Vart i helvete tog de vägen?!

Jag har svaret på det; de prioriterade alkohol och supa framför mig.
Mycket fint.

Härmed avsäger jag mig rollen som ofrivillig "systemet-mamma", ni får klara er själva nu.
Tänker fan inte hjälpa folk något mer, vad det än gäller, det är tydligt att man får klara sig själv.

Idag tänker jag nog bara sitta hemma och sura och bäva inför berlin. Kul om man får springa omkring ensam i en stad man aldrig har varit i.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Först och främst så vill jag tacka för en bra blogg :) Är du mode och shopping intresserad? Glöm inte och titta in i min Bloggbutik http://jessiesjoqvist.blogg.se/ där jag säljer allt ifrån märkeskläder och skor till mobiler och heminredning.



Ha det så bra!



Hälsningar Jessica

2010-02-06 @ 13:40:33
URL: http://jessiesjoqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0