Flottig mat och distortion

Jag kan det här med att leva nyttigt. Säger vi.

Ikväll ska jag förmodligen ut med några vänner, Annie fyller år! Har bara träffat henne ett par gånger, men hon verkar vara en skön brud alltså.
Ska jag ut, så SKA jag fan vara lite fin. Antingen blir det stuprör och pumps, eller pennkjol och.. Pumps, haha!
Nämen, det är en hel sko, fast med klack. Nevermind, blir nog fint.
Annars blir det kängor, var längesen nu. Sjukt bekvämt och praktiskt.

Har köpt en present till henne också. Vill inte skriva dock, för man vet aldrig. Men senare kanske, haha.
Martina sa att vi ska till distortion, vilket är på deep. Får se om det blir bättre än sist, när det var 90's och jag råkade bränna mig big time på min cigarett, haha!
Fick för mig att den långa askan var själva ciggen. Så var inte fallet.
Granne slog sig även ganska rejält, haha! Men det var ändå en fin kväll.
Hoppas ikväll blir bättre. SKA dricka vanilla sky då! Och kanske appletini!

Jag må vara manlig, men fjolliga drinkar är grejen. Faktiskt. Asgott.

Kollade in gaybloggen innan, och han hade fått en egen voodoll. Skitsöt var den, men regnbågsflaggan var uppochner, haha! Hoppas han förstår att jag skämtar med honom, men den är faktiskt uppochner.
Som 95% flata bör jag veta det kan man tycka.

Plus att jag minns från tjejmässan när jag gick i åttan, så spenderade jag och Julia mucho tid vid rfsl-bordet, där de var noga med att betona att det röda ska vara UPPÅT! Haha.
Fina tider.

På tal om regnbågsflaggan, så hittade jag en bild på en limited edition-vodka jag MÅSTE ha. Om jag så ska dö, haha.
Sjukt cool!



Jag fyller snart år. Bara så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0