Trött. Och kanske lite hungrig.

Begav mig iväg till julavslutningen ändå. Började klockan 9 med avtackning för tre stycken som skulle sluta.
Sedan var det "officiell" avslutning där ett gäng från jazzlinjen spelade lite, vi fick se lite vad filmlinjen hade haft för sig och så lite journalistiktrams. Jag vill seriöst gå alla linjer på skolan.

Åt gröt och åt GLUTENFRITT BRÖD!!! Så jävla awesome. Med finfin ost. Omnomnom.
Folk trodde att jag hade klippt håret och färgat det svart. Men det hade jag inte. Jag hade peruk, för jag har inte orkat tvätta håret. Haha. Och så var jag feeeejn och hade blå linser och lite brunrött läppstift.
Minsann!

Åkte hem. Stod sepelänge på östervärn med tåget. Så jävla awesome att mer eller mindre slippa skånetrafiken i 3 veckor nu. WOAAAAH!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0