Rödlackerade naglar och rosa tårta.

Idag ska jag kaaaanske baka lussebullar. Det har inte blivit av än, och mamma får hjälpa för jag har fan aldrig gjort det innan. Sen SKA jag måla naglarna röda! Det var längesen. Och spela gitarr. Vill röka. Men det går ju inte, har ju slutat och sååånt.

Ska göra en tårta till Carro imorgon, hon har ju fyllt 20 som ni vet. Hoppas jag.
En roooosa. Hon tyckte det kändes fel att äta blå mat.
Eh-he-he-he.

Idag har jag storshoppat. Ett limstift på tiger och en flaska mousserande rosé på bolaget.
Mycket fint måste jag säga. På med baskern så kör vi!

Just det. Mamma undrade om hon fick sova här inatt. Med mig. Det känns fel.
Ack, så fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0