Nästan 12 timmar senare.

Ganska så givande dag. Träffade Rosa på centralen och promenerade uppåt staden. Störde mig på halkan och alla människor. Och att en buss har krockat på samma ställe här IGEN. Herregud.

På shock köpte jag en julklapp till mig själv från mamma, hahaha. Tänker inte säga vad det äääär.
Köpte hårfärg i polackaffären. Ska sätta i den imorgon.

Har varit i citytunneln för första gången evår. Själva tunneln är spejsad, men det är liksom samma gamla sunkiga tåg som kör. Så det är mest nya stationer bara, ingen tunnelbana.
Tog tåget till Lund i alla fall.

I Lund hittade jag en barnvagn utanför en affär. MED ETT BARN I!!! ETT JÄVLA SPÄDBARN! Blev helt jävla ställd och vägrade gå innan en förälder visat sig. Tydligen så kunde mamman inte "ta med vagnen in, men ska bara betala hihihihiih". Jävla ärkepucko! Stod och väntade tills hon var färdig. Kul om någon som INTE borde ha hittat barnet hade hittat det liksom.
Kvinnan kom ut, "hihihi, tack så MYCKET!!!".
"Mm..", sa jag och gick vidare. Är fortfarande arg.
SÅ GÖR MAN INTE!!!!!! FUCKING BARNMISSHANDEL!!!

Mötte Carro, följde med henne på möte. Eller, väntade utanför, men ändå.
Efter det gick vi på systemet, blev smultronvin för min del och vitt tetra för henne. Åt pommes. På McDonalds alltså, inte på systemet.
Tog bussen till norra fäladen och handlade på willys. Kom hem med tzatsiki, ostbågar och eldorado-cola som inte var light. Alltså, man har inte vita etiketter på vanlig cola! Trams.

Tog bussen till sjukhuset, hoppade på 166an mot Staffanstorp och tog bussen till Malmö därifrån.
I Malmö gled jag in hos Granne och hämtade min förlorade halsduk. Gick hem. Mitt näshår frös till is.
Inte behagligt.

Har suttit i min soffa och frusit sedan dess. Går och hämtar eldoradocola då och då.
Mer än så har jag inte gjort idag.

D'day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0