Munkar med hål i.

Åkte iväg och besökte Mikaela en sväng på jägersro där hon har jobbat den senaste tiden.
Hon säljer munkar! Precis bredvid en man som säljer julgranar. Fy bubblan så gott det luktar att pendla mellan dessa.
Fick gå småturer inne på jägersro center då och då, frös röven av mig. Fick två munkar av Mikaela! Så jävla gott! Hoppas bara att min mage inte blir ledsen. Fast den är redan lite ledsen.
God mat hemma också, eh-he-he-he.

Köpte med mig lite saker hem. Blev jäst, sojamjölk, lim och ett nagellack. Ett blått. Och ett rött till mamma. Och så fick jag massa fina munkar med mig hem också. Fast de vågar jag inte äta. Men ändå!!!

Jag undrar hur jag ska ta mig till skolan imorgon. Jävla skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0