Morgon, förmiddag och en dikt.

Imorse var bussen sepefull. Typ, värre än vanligt. En kvinna LUTADE sig mot mig. Jävla as.
Vid tåget stängdes dörrarna framför ögonen på mig, men där fanns en knapp! Så jag hann med!

Har haft lix (läsförståelse) och livskunskap. Seriöst, jag AVSKYR livskunskapen. Och att lägga det en måndag morgon är bara tortyr. Fy fan.
Viskade "Kurt Cobain" till Rosa och läraren bad mig hålla käften.
Snälla.

Ärret tyckte att jag skulle skriva en dikt till min awesome puckel. So here I go:

Ack, du sköna lilla kulle
på min rygg.
Hur du förgyller livet, som en bulle,
och skyddar min nacke från mygg.
Lika cool som Igor från "Frankenstein",
lika unik som en målning på Guggenheim.

Ack, du sköna lilla kulle.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0