Mig blir du snart kär i.

Någon gång ska jag köpa den boken.

Efter skolan drog jag ner till triangeln och ansökte om visa på banken. Smög in på bolaget och införskaffade mig en flaska vin, två julecider och två aquatinis. Höhöhö.
Traskade uppåt gågatan och gjorde en avstickare på gina tricot, köpte en ring jag vet att mamma ville ha, "stretch". Det innebär att hon kan ha den trots sina leder i fingrarna.
Woo!

När jag kom hem, så kom Rasmus på besök och satte upp min hylla. Ska fixa bokstöd sen slipper jag ÄNTLIGEN att trava böcker!!! WOOOHOOO!!!!
Invigde den med att sätta upp alkoholen, flamingoglaset och shotglaset.

Men nu, nu ska jag plugga lite Irland.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0