Måndag.

Är så jävla trött. Inte okej att lägga sig halv tre när man ska upp hyfsat tidigt. Bra där.
Ska in till stan med Saga. HEH. Önska mig lycka till eller något. En buss har stått och blinkat på hållplatsen jättelänge. Det kom en till.
Gud vet hur bussarna går, särskilt iom att det snöar IGEN. BAAAH.

Har fått numret till de jag förhoppningsvis kan bo hos under skoltid i vinter efter lovet. Så jag slipper tågkaoz. Är så trött på paniken varje morgon och eftermiddag.
Måste bara fråga vad de vill ha.

Men ja. Ska göra mig iordning lite snabbt nu. Och packa ihop alla mina grejer som jag ska ta med.
Sen ska jag stå och frysa i väntan på en buss som kanske kommer.
WOHO! Livet är underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0