Lite funderingar.

Hm. Ska man hoppa över sockerpillerna och börja på en ny karta, och därmed slippa mens på nyår? Ska man verkligen ha en sånhär klänning med min kropp? Med en vit-röd-randig tröja till dessutom?
Ska man orka sminka sig? Ska man orka städa?

Det är ett hårt liv. Mamma verkar tycka att jag ser ut som en bränd julskinka i klänningen. Orkar inte ha hålla-in-magen-grejer på mig idag. Känns jobbigt. Vad fan ska man annars ha på sig? Jag har typ inga byxor längre, då det ena byxbenet nästan har gått av helt. Fett ovärt att ha ett halvt par byxor.

Senare ska jag upp till Julia och lämna över litta grajår. Hoppas de gillar't. Blir ledsen annars. Lite.
Insåg att jag har gått från att älska jul till att hata jul till att helt enkelt inte förstå hysterin överhuvudtaget över den.
Det är bara en dag. Typ.

(Tycker pappa kan börja kissa med stängd dörr. Det är INTE okej att höra honom kissa. Lilla toaletten är liksom PRECIS vid mitt sovrum.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0