Jesus Christ superstar, who in the hell do you think you are?

Egentligen så är Carros Jesus-rubrik koolare. Eller, Crass är det ju. Men ja. Öh.
NI FAATTAAAR.

Idag är det julafton har jag hört. Vilket innebär bråk och stress och hysteri. Särskilt i det här huset.
Mina föräldrar har någon jävla städmani och särskilt på högtider. Som om folk liksom kan se igenom väggarna och bli sjukt upprörda över lite damm i hörnen eller att ligger något som inte ska ligga där det ligger.
Äsch, jag pallar inte faktiskt.

Sen har jag funderat på en sak. Folk försöker rättfärdiga sitt pälsbärande med att det skulle vara det varmaste som finns och att det håller länge. Men då har jag en fråga.
Det finns en mössa på marknaden som verkar vara oerhört trendig nu. Det är inte en s.k "björnfissing", utan en vanlig tygmössa, fast med en pälsboll på huvudet. Om man nu bär päls pga värmen, varför är i så fall viktigt att pälsbollen är av äkta kadaver?
Hur mycket värmer en sådan boll?

Nä hörrni, päls är sååå stenålders.


(För att visa vad jag menar.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0