I just don't know what to do with myself.

Jag har fått någon kick. Vet inte. En kick innehållandes white stripes, thåström, the streets, the specials, cockney rejects, cocksparrer. Och jag vet inte vad.
Det verkar som att cocksparrer ska spela på punk and disorderly i april. Alltså. Jo.
Jåi hjärta april är lika med sant.
EH-HE-HE.

Ser på simpsons. Planet terror var så klart lika bra som vanligt.
Alltså, tänkte se vad kvinnor vill ha, men har missat över en timme. Så överväger att skita i det. Kanske får bli mumien klockan nio. Men alltså helst inte. För det är den med kineserna. Och den är inte bra.
MUMIEN SKA UTSPELA SIG HELT ELLER DELVIS I EGYPTEN. Fuck you.

Har ni tänkt på att pant är azum? Alltså man får massa pengar för att man pantar andras jävla läskflaskor. Eller öl. Osv. Det är hur bra som helst! I alla fall för mig, haha.

Tycker dessutom att min kind kan läka nu faktiskt.
På tal om det så ska jag pierca näsvingen igen. WO!




Kommentarer
Postat av: Veronika

Vem jag är? Är det dåligt?

Thåström är underbar med!

2010-12-26 @ 19:58:17
URL: http://verrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0