Glöggfylla+hektisk dag.

Fick stå och vänta på lundbussen i en timme igår och när bussen väl kom så var den nära på att köra förbi. Så vi var tre pers som sprang efter den på gatan, haha.

Drog hem till Ärret och drack smultronvin som var gott men farligt. Smakar saft.
Lätt nya grejen.
Delade ut julklappar, jag fick ett tjusigt halsband och en bok av Carro och.. Ja. Eh. En rosa, hjärtformad ram av Carro och Ärret. Med ett foto. På ett fylleragg från i somras. Ingmar Bergman-fyllan.
EEH.

Carro fick VÄD!

Drog till Johannesbrödet med chips och ostbågar och hade trävligt. Jag pendlade mellan dödligt trött och pigg. Sen gick vi och la oss, men Carro ville inte sova med oss, utan sov på soffan. Jävla slyna.
Vaknade, låg och typ.. Var döda ett tag. Såg början på remaken av halloween. Jävla sepeunge. Men ändå synd om honom.
Jag och Carro drog till bussen. Min kom i tid, men inte hennes. Led med henne, kallt som fan ute.
Blev hämtad i Hjärup och åkte med och handlade. Eh-he-he.

Väl hemma har vi städat köket. Eller, de har redan städat innan, men jag hjälpte till med fortsättningen idag. Satte in saker i kylen och skafferiet och sådär. Känner mig duktig.
Ska nog fixa mat sen. Får bli pastasallad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0