För man ska tydligen.

Kort och koncist får det bli.

  • Schampoo och balsam från Jane Hellen från mor och far
  • Skumbananer från mor och far
  • Ett halsband, "love" från Julia
  • Biobiljetter från moster med man
  • Presentkort på 500 kr på H&M från min storebror
  • 500 kronor från mor och far
  • Två ringar från mor och far
  • Ett par örhängen från mor och far
  • Zombieskor (<3) från mig hittills, men sedan från mor och far
  • Paradisask från familjen Ohlsson (Julias mamma och pappa och bror)
  • Mugg med sko på, haha, från Nils Ruben Fotogen. A.k.a Nizze. (Julias bror.)
Mina föräldrar fick två tavlor av mig med bilder på Frithiof inramade. De blev glada och ska sätta upp! Jag är fett nöjd! Har nog aldrig gett dem någon riktigt bra julklapp eller present. Awesome.

Tvingades med till kyrkan av mamma. På vägen hem så hjälpte vi en man och hans son loss ur snön. Deras bil alltså, de låg inte i snön personligen.
Efter många om och men propsade mannen på att betala. Så jag är även 60 kronor rikare där!
Jag säger inte nej. Eh-he-he.

Nu är klockan över två, och jag har inte tagit mina tabletter idag. Dåligt, Jåi. Måste åtgärdas.
Sen har jag en date med sängen.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0