Fail.

Blev varken lussebullar eller måleri igår. Jag somnade.
Ovanligt va? Näe.

Har drömt sjukt mycket. Drömde att jag var hemma hos Lady Dahmer och att hon bjöd på sjukt goda kakor. Drömde att tudorna trillade ur linnet hela tiden. Drömde om gamla hårdrockare och heroinister.
Jag vet inte vad. Drömmer alltid så mycket skit.
Varför?

Har fått exem över hela kroppen, askul. Kliar på röven, tudorna, låren, knävecken, armvecken, bröstkorgen, bredvid armhålorna. Det kliar fucking överallt!
Känner för att lägga mig ner och självdö. Alternativt bada i kräm.
Blir nog bada i kräm.

Sen ska jag göra tårta. En rååååzaaa. Hoppas den blir awesome. Ska eventuellt en sväng till stan innan jag åker till Jinnarp. I så fall kan jag passa på att fixa frökens julklappar också, eftersom jag ändå ska träffa henne idag.
Eh-he-he.

Jag hatar programmet "my super sweet 16". Seriöst, bortskämda ungjävlar!!!!
NEJ BETYDER NEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0