En dag i Lund.

Åkte till Lund i förmiddags och mötte upp Carro efter en del trafikproblem.
För hennes del, haha.
Hon skulle uträtta lite ärenden och jag hängde med. Kollar lite i affärer, hon hittade saker. Inte jag. Såklart, haha. När vi var färdiga med allt så tog vi bussen till nova lund. Hoppade inte av, fortsatte åka. Åkte runt typ, 2 gånger. Vi försökte nämligen dra ut på tiden, för hon skulle möta upp en viss Björne på centralen i Lund.
Eh-he-he.

När jag hoppade av bussen på botulfs så halkade jag sjukt brutalt när jag skulle försöka ta mig förbi människorna där. SÅNT HÄNDER INTE OM FOLK BARA AKTAR PÅ SIG!!! Det var liksom en jävla snövall som jag fick försöka gå på, ja, lycka till. En snubbe fångade upp mig, hahha. Och hans armar satt kvar på torson!

Jag har smsat Carro massa gånger. Antingen har hon det trevligt som fan eller så är jag orolig. Jag vet inte än.
Ger det lite tid.

Kommentarer
Postat av: Veronika

Såg detta nu, så hälsade inte, men sa faktiskt att vi har skrivit till varandra genom bloggarna. haha.



Ja bra, vill se bild!



HAHA. Snubben som fångade dig. Sådant är alltid roligt, sådant man egentligen inte vill ska hända, men som det bara är att skratta åt sen.

2010-12-30 @ 16:16:36
URL: http://verrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0