Bildååår.

Imorgon har jag prov i engelska. Fett ovärt. Blä.
Men jag har orkat lägga över bilder på datorn. Och det är nice, för då slipper man ju skriva liksom.


Den där festen hos Jonas när jag blev dödligt bakis. Inte hans brevinkast dock.


En såndär hundpromenad med hunden.


Ett såntdär löv jag inte förstod mig på.


Tänkte vara kool och skaffa hårförlängning.


Fick laktosmage och Carro drog opassande skämt. Ord sårar, Carro.


Fick åka helt nytt tåg, det var awesome.


Jag klottrade i skolan.


Jag sålde min soffa och kände att cash is king och sov på golvet.


Köpte en ny soffa.


Var på entré med Juliette och fick en smoothie. Sjuuukt värd var den!

Men alltså, jag måste lära mig att dela upp bilderna. Såatteh, lägger upp fler imorgon.
Kanske.
Om jag känner för't. Eh-he-he.

God natt.

Kommentarer
Postat av: Oleeira

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

2010-12-23 @ 07:52:16
URL: http://oleeira.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0