Ze wedding.

Det var fruktansvärt fint! Jimmys skjorta var gudomlig.
Nu är Julia officiellt fru Novak.
Började i kyrkan, och de hade köpt en tärnbukett till mig. Julias var jättefin, det var som ett hjärta på den, bara rosor.
Fin ceremoni och folk grät, t.o.m min mamma. Efter vigseln gick de direkt över till dopet.
Mamma, pappa och präst skulle hålla händerna på Kiras huvud, och Nizze var nog liiite för lång och prällen var nog liiite för kort. Hehehe.
Jag är inte troende, men allting var så fint ändå.
Efter det tog de flesta sig ner till festlokalen där vi bor, och vi åt och drack och hade trevligt. Varken jag eller Rasmus (som var Jimmys bestman) höll tal, så duktiga är vi.
Fick awesome kagor och lite vin och sådär.
Somnade som en stock när jag kom hem.
Hoppas de har haft en fin bröllopsnatt.

Alice Cooper på tv, på 4an. En av mina största kärlekar. Det började när svt hade hårdrocksnatt på ettan eller tvåan. Fy farao vad jag fastnade, hans show, hans röst, hans melodiösa låtar!
Såg honom i göteborg förra hösten, då 61 år gammal, och han sätter fortfarande upp makalösa shower!
Jag såg en hängning, en halshuggning och något jag inte vet vad det heter; han satt i en låda som någon stack knivar i.
Hängningen var dock fenomenal.

Idag ska jag kanske kolla i stan med Mikaela en sväng tror jag. Annars ska jag nog bara chilla järnet.
Awesome.

Fred ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0