Varför ha blåa skor när man kan ha en blå ryggsäck?

(Endast folk som känner till Kal P. Dal förstår rubriken, eh-he-he.)

Har varit en ganska så produktiv dag. Började på arbetsförnedringen, skrev ut mig och fick min sista försäkringskassanblankett underskriven. Mycket fint.
Drog till triangeln, där hände det inte mycket.

Arbetade oss uppåt mot gustav adolfs torg i jakt på en skolväska. Hittade verkligen inget.
Åt, mamma åt louisianakyckling med idahopotatis (måste erkänna att jag blev lite vemodig) och jag åt jordnötsburgare utan bröd med korianderkryddad klyftpotatis. Asgott!

Efter det så stapplade vi iväg till centralen och fixade busskort. Från och med på måndag kan jag åka vart jag vill i skåne! Ändå! ÄNDÅ!!!
Fick betala fullpris den här gången dock. Men när csn-kortet kommer, så får jag studentrabatt! Ändå awesome.

Gled in en sväng på musikbörsen för att köpa en såndär gitarrkrok som man borrar upp på väggen. De var såklart slut. Men de skulle smsa när det kom in nya.

- Vad heter du i efternamn?
- Stråhed.
- Va?! Heter du det? Är du släkt med Danne?
- Ööh, ja. Ehehehe.

Dannes son, min nästkusin, har visst jobbat därinne.

Hittade dock blyertspennor och en fin liten kalender inne på caroli city. Och en pennvässare.
Hoppas den är bra. Jag är skeptisk.

Åkte hem, satt lite, åkte till burlöv center. Köpte en dokumentmapp och en tygpåse med trycket "recycle or die" på inne på tiger. Mycket fint.
Blev en ryggsäck inne på stadium. En blå. Såklart.
Gillar't.


Fina väskan!

Dokumentmapp. Sjukt pratiskt ändå! Har en redan till andra papper.


En sånhär har jag redan, men behöver en till. 2 av mina gitarrer ska upp på väggen nämligen, så jag lämnar golvet fritt. De andra får hamna i källaren.

Ska tycka synd om mig själv nu. Har fet huvudvärk.
BAH!

Kommentarer
Postat av: Bike Maintenance

Nice security code. Does it work?

2011-06-02 @ 07:54:16
URL: http://bike-maintenance.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0