Typ, rent.

Här är nästa rent nu!
Ska bara damma och dammsuga en gång till, sen moppa golvet ett par gånger.
Måste nog damma i fönsterkarmen också.

Julia gick för en liten stund sen. Alltså, jag dör lite. Kira ser redan mycket äldre ut!
Alltså, inte gammal, men.. Äldre. Som en bebis kan göra typ.
Och så skrattade hon och hade sig. Och Fritte blev avis och skällde såklart. Tönthund.
Fast jag tycker om honom ändå. Fast han är tramsig.

Min kusin fick f.ö en son natten mellan fredagen och lördagen.
Alltså föddes han i lördags.
Det verkar ligga i våra gener att alltid få en pojke först. Både min mamma och mina mostrar har fått en pojke som förstfödd. Och nu min kusin. Eh. Det skrämmer mig lite, haha.
Fast det är en lång bit kvar innan jag ens överväger att skaffa barn, så det är väl lugnt.
Har slagit in namnlösa pojkens presenter idag. Sjukt fina är de!
En musikmobil, ett sängsätt med små djungeldjur och en badrock-badhätta-badlakan-grej. Verkar mysig.
Samt en nalle och en stickad clown som vi valde att inte slå in.

Tralalala.
Ska typ.. Chilla järnet nu. Och kanske äta glass, trots dumma magen.
EHEHEHE!

Fred ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0