Toalettlunch.

Hej bloggen!

Idag var bättre. Folk i klassen är trevliga. Hittills i alla fall. En brud visade sig ha gått på monbijou förr! (Grundskola i malmö, upp till sexan.)
Intervjuade varandra och grejer. Trevligt!

Hade med mig två smörgåsar. Var så jävla hungrig, så första rasten gick jag och gömde mig bakom skolan och åt en. Gick tillbaka för att vänta, men var fortfarande hungrig, så jag låste in mig på toaletten.
Herregud. Hur kan man vara så jävla rädd?

Gjorde någon sammarbetsövning efter lunch. Med treorna. Så jääävla drygt!
Typ, titta på bilder och "komma på en idé eller en produkt".
Hm.

Är hemma. Somnade lite på tåget. Är så sjukt trött, pallar inte ens åka in till malmöfestivalen idag och se ett av de enda banden jag egentligen ville se. Sista sekunden.
Men skitsamma. De spelar väl fler gånger.

Igår såg jag och Saga kapten röd, helt off och Amanda Jenssen. Kapten röd och Amanda var awesome!
Utom när det kom ett sjuukt nasty par och började grovhångla. Typ.. Det var bara sekunder ifrån kläder yrde.
Usch.

Ska typ.. Fortsätta chilla nu.

Fred ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0