Tisdag till lördag.

I tisdags åkte vi upp till stugan. Städade lite och chillade.
Toaletten hade spruckit av kyla, kylen hade lagt av och vår pump ville inte ge oss vatten.
So we kicked it old school, kissade bakom stugan, hämtade vatten i en dunk och förvarade kylvaror på altanen.
Och bajsade inte förrän vi kom hem till skåne igen.
Åh tacka gud för rinnande vatten!

Hann uträtta en hel del när jag kom hem. Hämtade ut ett paket (inte mitt, men ändå), postade ett la fram lite grejer inför idag.
Steg upp med tuppen och ska snart påbörja totalrenovering av mig själv.
Dvs duscha, äta frukost, göra om mig själv till en drag queen, höhöhööh.
Måste även hämta upp en aftonväska från källaren, vet inte hur uppskattat det är att ha en tygpåse som brudtärna.
Åtminstone inte en smutsig.

Nu ska jag fortsätta sega mig fram.
Fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0