Malmöfestivalen, part I.

Drog ner en sväng igår. Fick i mig massa rosévin.
Träffade Linus som var nere från göteborg, Erica som var nere från halmstad och typ.. Andra människor.
Hängde med Linus när han skulle säga hej till någon. Upptäcker att hela gänget han sitter med består av människor som inte gillar mig. (Vilket är lugnt, för jag har inte mycket till övers för dem heller)
Saga försvinner, jag tar hennes jacka. Drar till något öltält med Lynx, Granne, Erica och Mimmi. Och någon mer.
Köper pommes och cheddardippa på "donken" och åker hem.
Kämpar i mig min sjukt nyttiga fyllemat, men pallar inte ens hälften. Slängde resten imorse.

Vaknade och tänkte att jag hade sovit sjuuukt länge. Tills jag insåg att klockan bara var lite efter åtta.
Hehehe.

Får se om jag orkar mig ner idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0