Kräktjej of the party.

Hittade ett citat i Carros blogg som jag tycker sammanfattade slutet på partyt ganska bra:

"Vaknade av att jag mådde illa och så såg jag Jåi som gled runt och såg orolig ut.
Jag gick och spydde slem eller någonting. Sen kom hon in och spydde jättelänge. Sen gick vi ut och la oss på vardagsrumsgolvet och sen bestämde vi oss för att gå.
Jåi är Teos kvinnliga motsvarighet. Hon spydde samtidigt som vi gick. Hahahah."

Hade gått runt och mått sjuuukt dåligt, men när jag märkte att Carro gick och kräktes så tänkte jag "NU HAR JAG MIN CHANS!!!" och tvingade henne att släppa in mig.
Officiella kräktjejer of the party liksom.
Hehehehehehe.

Dagen har varit produktiv! Har hittat klänning till ze bröllop, hålla-in-magen-strumpbyxor och presenter!
Och en till hårfärg. Lär vara skallig som uncle Fester på bröllopet, men det får de tåla.

Har även hittat presenter! Känns awesome.
Och lite random skit som hårnålar och nya hörlurar.

Känner mig lite nöjd och stolt och allting.
Särskilt då jag gjorde egen tzatsiki idag.
Eh-eh-he.

Kommentarer
Postat av: Trondmaiken

Brilliant site. Cheers.

2012-05-04 @ 12:10:54
URL: http://trondmaiken.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0