It's good to have land.

Ser reprisen på gårdagens family guy. Hööhhöhöhöö.

Dagen har varit relativt angenäm måste jag säga. Började dagen med dubbeltimme i matte, var så jävla rädd. Fick läsa matte a light! Är så glad! Hoppas stenhårt på detta.
Rast och sen engelska b. Gjorde någon lustig "lek".
Lunch och "lix". Ja. Någon skum kurs, höhö.
Alla böcker kommer ruinera mig. Vet att det finns begagnat, men det ska ju vara rätt böcker också.
HEH.

Nu ska jag äta awesome mat; jordnötsbiff med tzatsiki. Och pommes.
Kommer drunkna i min egen saliv.

Kommentarer
Postat av: Aneta

Men begagnat kostar med, ibland tar de mer för begagnade böcker än nya...det är INTE OKEJ! lägg till 70 kr frakt på det så blir man riktigt trött i huvudet och tom i plånboken

2010-08-31 @ 19:58:49
URL: http://wannabeafatass.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0