Hittade sladden!

Blir bildåååår.


Ze partaj i Staffanstorp! Innan vi blev the kräktjejer of the party.


Hon var mörk och svår och jag var plågad konstnärsjäl.


Eh-he-he. Miserabla qvinnor.


Dagen efter, skulle till ikea. Tatueringshår, någon?


Blev gul och funderade på om jag kunde pulla off en mittbena. Det kunde jag icke.


Gulheten.


Smålandia! Vi hade alltid awesome frukost, eh-he-he.


Carro var vuxen och drack kaffe och läste viktiga papper.


Badade. Blev fina märken på handduken.


Vi lekte hänga gubbe. Med vänster hand. Antar att folk förstår att vi inte är vänsterhänta.


På fredagen kom Fritte och hämtade oss med bilen, och så åkte vi hem.


På lördagen var det bröllop mellan Julia och Jimmy och dop för Kira! Jag hade konstigt hår.


Åkte till norrköping och drack alkohol på tom mage. Gott var det i alla fall!


Ze dude spelade gitarr för mig och vi såg asmycket how I met your mother.


Hade lustiga kurer för mig på kvällarna. Carl-Johan knows what I'm saying!


Ze dude var ute och filmade, så jag satt och var djup i fönstret. Typ.


DAGENS BILD!!! DET JÄVLA FÅRHUVUDET SOM KOMMER HEMSÖKA MINA DRÖMMAR TILLS JAG DÖR!

Men nu ska jag ut med Fritte.
Fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0