En timme tills bussen går.

En timme och 2 minuter.
Är sjukt trött. Måste göra frukost så jag kan äta på tåget.
Och inte glömma min lunch.

Det märks att det börjar bli höst/vinter. Man vill inte stiga upp från värmen och mina händer är näst intill torra som fnöske. Måste köpa ny helosan kan jag känna.
Lite sådär. Hm.

Jag vill så gärna hinna till glutenfritt i malmö efter skolan.
Men det får vänta till fredag. Tror jag kanske hinner då.
Slutar 14.10 verkar det som. Då blir det kanske 14.26 tåget hem. Om jag hinner med det.
Men då hinner jag inte dit, de stänger 15. Och tåget tar liite mer än en halvtimme.
Däremot på fredag slutar jag nog vid 12 tror jag. Hoppas det.
Vore awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0