Det här med fobier+dagen i korta drag.

Tog kvällsrundan med lillkillen igår. Det pissregnade. Maskar tyckte det var okej att besudla marken.
Jag HATAR maskar/ormar/sniglar! Jag grät mig igenom hela jävla promenaden.
Och ja, jag vet att det är töntigt. Men jag hatar det.
Jävla kukfobier.

Idag har jag varit runt i skåne med mamma, pappa och Fritte.
Först drog vi till maglarpbullens butik i trellehulla, mamma var typ i himmelriket. Efter det styrde vi bilen mot ystad, där de köpte wienerbröd.
När vi var färdiga i ystad drog vi till massa random ställen och letade fisk? Det var ju sådär, måttligt kul.
Kivik för diverse dricka (varm och kall!!!) och Bo Ohlsson i tomelilla. Där var mer awesome när man var liten.
Nu var det sådär. Fick dock med mig hem hårspolar, ett läppstift, strumpbyxor, leggings, random nagelbajs och en lagom ful tjocktröja.
Men ullared, åh, ullared. SKA ha med mig Carro dit i höst!

Drog hem. Är trött. Borde fortsätta städa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0