Dag tre.

Onsdag. Tredje dagen i skolan. Det känns nog helt okej. Tror jag.
Får inte grepp om saker bara. Paranoia försöker ta över, men jag tvingar hjärnan att tänka positivt.
"Och om jag fick äta ensam idag?" och liknande.
Jag är inte där för att få vänner. Jag är där för att få behörighet.
Så det så.

Hade mentorsamtal idag också. Det visade sig att jag ska gå direkt i tvåan. Ändå ganska awesome.
Då slipper jag gå i tre år. Awesome!
Hade samhällslektion också! Vi pratade lite om politik och sådär inför valet. Nästa vecka ska vi ha besök på skolan av riksdagsledamoter. Ändå coolt.

Funderar på vad jag ska fixa för lunch till imorgon. Känns dumt att äta lasagne två dagar i rad. Lite.
Kanske linsbiffar? Har noll fantasi. Borde bli rik och betala folk för att fixa åt mig.
Hrm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0