Bah.

Skulle vilja utsätta diverse familjemedlemmar för något brutalt hemskt.
Så kanske de slutar prata en jävla massa skit bakom min rygg när de tror att jag inte hör.

Till anonym: må så vara. Men är inte en fobi oftast orealistisk rädsla för något?
Jag har alltid varit så vansinnigt rädd för djur utan ben, dvs maskar, sniglar och spindlar.
Vet inte hur mycket skit jag gjort genom åren för att undvika dessa.

Fick en jäkla mask på benet en gång när jag var yngre. Sprang hem, slängde alla kläderna i tvätten och skållade mig i duschen. Fy fan.

Kommentarer
Postat av: Jånas

"Jag har alltid varit så vansinnigt rädd för djur utan ben, dvs maskar, sniglar och spindlar."



Det är bra att du har koll, jag har länge misstänkt att spindlarnas ben bara är en illusion (lol)... jo, en fobi är en okontrollerad, orealistisk och oftast obefogad rädsla. Jag har ju nålfobi också, som är värre än spindelfobin, och jag vet varför jag har den (traumatisk upplevelse när jag var liten), men jag kan ändå inte kontrollera rädslan. Det är ganska intressant.

2010-08-20 @ 09:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0