Alltså, nej.

Var ute på svågertorp med mamma och pappa för ett tag sedan. Hittade lite skolpryttlar och kollade skolväska. Men den var way för liten.
Inne på arken (djuraffär) hade de massa små fina ödlor, tamråttor och en grå jako. Allting var awesome.
Och små regnkläder till hundar.

Åkte till abdos för att se om de hade layschips. Men nej.
Köpte gurka, sallad och majs istället.
Det var helt brutalt! DE HADE HELA FÅRHUVUDEN! MED ÖGON OCH TÄNDER OCH ALLT!
Fy fan. Har en bild på mobilen. Ska lägga in den när jag hittar sladden.
Så jäääävla nasty. Brukar inte vara äckelmagad, men jag blev fan lite mjuk i benen av det där.
Huuuuh.

Lidl hade för övrigt inte heller de där jävla chipsen.
Verkar bara vara city gross. Och det ligger liksom på rosengård, vilket är på andra sidan stan.
Är fett sur. Typ.

Ska fortsätta med mitt Harry Potter-maraton idag. Såg ettan igår, sen kom Magnus mitt i natten och vi smågluggade på tvåan. Ser klart den nu, somnade som en stock.
Inte så ovanligt. Jag är sämst att se på film med egentligen.
Kommer bli en sån vuxen som somnar på bio.
Heh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0