Tanter på stan.

Dagen började ungefär med 2 knäckemackor och en kopp te, som jag fick hälla i mig fort som fan. Missade ändå gruppmötet klockan ett. Skrev ut fk-blanketter så jag har hemma, och hade vanligt möte.
Mamma väntade utanför på mig, och vi gick till JC på jakt efter ordentliga byxor till mig. JC hade inget att komma med måste jag säga, för att vara en jeansaffär så hade de dåligt utbud. Jag är ganska stor nedtill, men kort. Mina främsta krav är svarta, stuprör och INTE låga i midjan. Hatar låga midjor på kläder, sjuuukt obekvämt!

Fanns ett par byxor. Men de var waaay för små. Såklart. Fick prova "likadana" i blått. Relativt sköna, men asbreda i benen, vilket expediten försökte släta över med "men man vänjer sig vid smala fötter när man har jeansleggings, det är bara det..".
Yeah, right.

Dissade JC och gick till lindex istället, och när vi lämnade butiken så hade jag 2 par nya jeansleggings med mig ut. Plus ett linne. Och ett armband. Happyface!
Det bästa är ändå att de svarta jeansen har bakfickor, vilket gör dem mycket mer smickrande. Woho!

Krängde lite mat på stippes, handlade på hemköpt och åkte hem.
Fin dag.

Fred ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0