Städning.

Kunde inte somna inatt. Gissa vad jag gjorde istället.
Här är fortfarande stökigt, men det är naturligt stök som alla filmer/skivor/böcker som ligger i en hög i ett hörn. Är verkligen i desperat behov av en bokhylla.

Men min klädbyrå ser helt okej ut igen. Den pryds utav mitt plommonstop, min soldathatt, ett ljus jag ärvt av mormor som luktar lite kaffe och en flaska med apelsinkaramell som man ska hälla vodka i.
Insåg nyss att jag har vodka. Ska lätt hälla över den sen.

Har ställt mitt ljusfat på min stereo. Ser väl inte jättefint ut, men duger tillsvidare.
På andra sidan tvn står dvdn med andra högtalaren till stereon, och bredvid högtalaren har jag ställt mig flugsvamp.
Den står helt okej där. Så länge.

Har även staplat skolådorna ordentligt. Med de stora lådorna, dvs de med stövlar underst. Så blev där lite plats där med. Sen står vodkan bredvid alla lådor, haha.

När jag väl somnade, så bara la jag mig ner och såg glad ut. Ungefär. Svettades som en gris.
Vaknade efter några timmar och drog av mig byxorna och tog fram en filt.
Men det är asnice nu, för jag behöver bara slänga ner filten i schäslongen igen, samt sätta tillbaks soffkudden som jag låg på inatt.
Slipper bääääddaaaa. Awesome.

Tror jag är lite hungrig. Ska koka ett ägg snart, fredag ju.
Äggmackefredag!

På mitt konto har jag 0,00 kronor. Jag hade ungefär 65, men förde över dem till mitt sparkonto.
Så nu har jag nääästan 100 kr där igen. Jag måste spara upp igen.

Fast ja. Det löser sig.
Inga pengar, men å andra sidan har jag väl ingenting att göra med dem ändå.

Fred ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0