Snart är stunden kommen!

Om ungefär en halvtimme kommer Saga och hennes pappa och hämtar mig, sen åker vi till tåget.
Börjar bli skitnervös, mina byxor sprack igen, så jag fick packa ner kjol och leggings fall i fall. Har stuckit mig i fingret på en nål, och mamma gav mig ett påskägg med godis- fast hon vet att jag inte äter sånt längre!
Kändes ju jävligt bra.
Visst, jag blev ju glad och så. Men varför ge mig godis om det bara kommer ligga?
Det löser sig väl.

Min rese-outfit består av jeansleggings med hål på insidan av ena låret, samt mitt ljusblå nattlinne, ärvt av mormor.
När jag drar tar jag på mig munkjacka och kavaj, haha. Snygga_chaijen.

Aja. Nu ska jag panika och brainstorma med mig själv huruvida jag har glömt något eller inte.
Och se om jag har någon spännande musik att lägga in på mobilen.

Fred ut Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0