[Rubrik saknas.]

Det är så hemskt när man känner sig otillräcklig. Man vill så gärna finnas där för sin vän, men vet inte hur.
Jag hoppas hon vet att att hon kan höra av sig när hon vill. Även om saker känns jobbigt nu, så hoppas jag att hon inser att hon inte är ensam, hur hårt det än känns.

Jobbiga saker kommer alltid inträffa, oavsett vi vill det eller inte. Tyvärr.
Det man kan göra är väl mest att försöka få ut all sin ilska och sorg på ett sätt som inte skadar andra, och än mindre en själv.

Du vet vem du är. Och trots att vi har våra dispyter, så är du min bästa vän.
Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Michaelgabrielle

love the web site lots of luck love to see more poems

2011-08-02 @ 09:56:25
URL: http://michaelgabrielle.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0