Piller, spray och näsdukar.

Är sjuk! Seriöst, har varit hemma 2 dagar och är redan sjuk!
Vaknade av att jag snorade ner min säng vid 4 imorse, steg upp och snöt mig och knarkade lite nässpray, sen somnade jag om.
Pallar igge! Smakar typ inget, det gör ont i mina öron och jag känner mig sjukt tjock i skallen. Aaargh!!!

Så nu ikväll har jag och pappa pantat flaskor, köpt passionsoda, chips & dippa (vitlök såklart) och näsdukar.
Och så tzatsiki till maten imorgon. Känns fint.
Ska bara komma på en film att se också. Lutar åt The Mask om jag hittar den i röran.
Alla mina böcker, filmer och skivor ligger nämligen i en hög i ett hörn på golvet.
Fint.

Meneeee... Nu blire att knapra piller en stund. Har glömt ta skiten idag, så.

Fred ut!

Kommentarer
Postat av: saga

2010-04-08 @ 08:52:19
Postat av: saga

orka att den skickade tomt.

jag vaknade också mitt i natten av förkylning. det bara rann! trodde jag hade näsblod.

2010-04-08 @ 08:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0